ghjennaghju 2020/Università di Pechino/Acta Pharmacologica Sinica

Testu / Wu Tingyao

A squadra guidata da u prufessore Baoxue Yang, presidente di u Dipartimentu di Farmacologia di l'Università di Pechino, hà publicatu dui articuli in Acta Pharmacologica Sinica à principiu di 2020, cunfirmendu chìGanoderma lucidumi triterpeni ponu ritardà a prugressioni di a fibrosi renale è a malatia renale policistica, è i so cumpunenti funziunali principali sò l'acidu ganoderic A.

L'acidu ganodericu ritarda a progressione di a fibrosi renale.

nutizie 729 (1)

I circadori anu ligatu l'uretere da un latu di u mouse.Quattordici ghjorni dopu, u topu hà sviluppatu fibrosi renale per l'obstruczione di l'urinazione è u flussu di urina.À u listessu tempu, u so azotu di urea di sangue (BUN) è a creatinina (Cr) anu ancu aumentà, chì indicanu una funzione renale deteriorata.

In ogni casu, se l'acidu ganoderic hè datu à una dosa di ogni ghjornu di 50 mg / kg per iniezione intraperitoneale immediatamente dopu a ligatura di l'ureter, u gradu di fibrosi renale o disfunzione renale serà significativamente ridutta dopu à 14 ghjorni.

Ulteriore analisi di u mecanismu di l'azzione cunnessu mostra chì l'acidu ganoderic pò impedisce a progressione di fibrosi renale da almenu dui aspetti:

Prima, l'acidu ganoderic impediscenu e cellule epiteliali tubulari renali normali di trasfurmà in cellule mesenchimali chì secrete sustanzi ligati à a fibrosi (stu prucessu hè chjamatu transizione epithelial-à-mesenchymal, EMT);secondu, l'acidu ganoderic pò riduce l'espressione di fibronectin è altri sustanzi ligati à a fibrosi.

Cum'è u triterpenoid più abbundante diGanoderma lucidum, L'acidu Ganoderic hà parechji tipi.Per cunfirmà quale l'acidu ganoderic esercita l'effettu di prutezzione di u rinu sopra, i circadori anu cultivatu l'acidi ganoderic principali A, B è C2 cù e cellule epiteliali tubulari renali umani à una cuncentrazione di 100 μg/mL.À u listessu tempu, u fattore di crescita TGF-β1, chì hè indispensabile per a progressione di a fibrosi, hè aghjuntu per induce e cellule à secrete proteini ligati à a fibrosi.

I risultati mostranu chì l'acidu ganoderic A hà u megliu effettu in inhibiting the secretion of fibrosis-related proteins in cells, è u so effettu hè ancu più forte di quellu di a mistura originale di l'acidu ganoderic.Per quessa, i circadori credi chìGanoderma lucidumhè a fonte attiva di riduce a fibrosi renale.Hè soprattuttu preziosu chì l'acidu ganoderic A ùn hà micca effettu tossicu nantu à e cellule renali è ùn anu micca tumbà o ferite e cellule renali.

L'acidi ganoderici ritardanu a progressione di a malatia renale policistica.

nutizie 729 (2)

A cuntrariu di a fibrosi renale, chì hè principalmente causata da fatturi esterni, cum'è e malatie è e droghe, a malatia renale policistica hè causata da una mutazione genetica in u cromusomu.I vesiculi nantu à i dui lati di u rino diventeranu gradualmente più grande è più numerosa per pressu nantu à i tessuti di rino normale è impediscenu a funzione renale.

Precedentemente, a squadra di Baoxue Yang hà pruvatu chìGanodermalucidumi triterpeni ponu ritardà a progressione di a malatia renale policistica è prutegge a funzione renale.Tuttavia, uGanodermalucidumI triterpeni utilizati in l'esperimentu includenu almenu l'acidi ganoderic A, B, C2, D, F, G, T, DM è l'acidi ganoderic A, B, D è F.

Per scopre l'ingredienti attivi chjave, i circadori anu esaminatu i 12 tippi di triterpeni unu à unu per mezu di esperimenti in vitro è anu truvatu chì nimu ùn affettanu a sopravvivenza di e cellule renali, ma anu differenze significative in l'inibizione di a crescita di vesicule.Frà elli, l'acidu ganoderic A hà u megliu effettu.

Inoltre, l'acidu ganoderic A hè statu cultivatu in vitro cù i rini di i topi embrionali è l'agenti chì inducenu a furmazione di vesicule.In u risultatu, l'acidu ganoderic A pò ancu inibisce u nùmeru è a dimensione di vesicule senza affettà a crescita di i rini.A so dosa efficace era 100μg/mL, u listessu cum'è a dosa di triterpeni utilizata in esperimenti previ.

L'esperimenti animali anu ancu truvatu chì l'iniezione sottucutanea di 50 mg / kg di l'acidu ganoderic A in i topi nati curti cù a malatia di rino policistica ogni ghjornu, dopu à quattru ghjorni di trattamentu, pò migliurà l'inflamazioni di u rino senza affettà u pesu di u fegatu è u pesu di u corpu.Riduce ancu u voluminu è u nùmeru di vesiculi renali, perchè l'area di distribuzione di vesiculi renali hè ridutta da circa 40% cumparatu cù u gruppu di cuntrollu senza prutezzione di l'acidu ganoderic A.

Siccomu a dosa efficace di l'acidu ganoderic A in l'esperimentu era un quartu di u stessu esperimentu cùGanodermalucidumtriterpeni, hè dimustratu chì l'acidu ganoderic A hè veramente u cumpunente chjave diGanodermalucidumtriterpeni per ritardà a progressione di a malatia renale policistica.L'applicazione di a listessa dosa di l'acidu ganoderic A à i topi nurmali neonati ùn hà micca affettatu a dimensione di i so rini, indicando chì l'acidu ganoderic A hà un certu gradu di sicurità.

Da a fibrosi renale à l'insufficienza renale, si pò dì chì a malatia renale crònica causata da diverse cause (cum'è a diabetes) inevitabbilmente andà in una strada senza ritornu.

Per i malati cù a malatia renale policistica, a rata di decadenza di a funzione renale pò esse più veloce.Sicondu statistiche, circa a mità di i malati cù a malatia renale policistica avanzaranu à l'insufficienza renale intornu à l'età di 60 è necessitanu dialisi per a vita.

Indipendentemente da chì u fattore patogenicu hè acquistatu o cungenitale, ùn hè micca faciule "invertite a funzione renale"!In ogni casu, se u ritmu di deterioramentu di u rino pò esse rallentatu per esse equilibratu cù a durata di a vita, pò esse pussibule di fà a vita malata menu pessimista è più scenica.

Per mezu di esperimenti di cellule è animali, u gruppu di ricerca di Baoxue Yang hà dimustratu chì l'acidu Ganoderic A, chì cuntene a più alta proporzione diGanoderma lucidumtriterpeni, hè un cumpunente indicatore diGanoderma lucidumper a prutezzione di i reni.

nutizie 729 (3)

Stu risultatu di ricerca mette in risaltu chì a ricerca scientifica diGanoderma lucidumhè cusì solidu chì vi pò dì chì ingredientu l'effetti diGanoderma lucidumprinciparmenti venenu da invece di disegnà solu una torta di fantasia per a vostra imaginazione.Di sicuru, ùn hè micca dettu chì solu l'acidu ganoderic A pò prutege u rino.In fatti, qualchi altri ingredienti diGanoderma lucidumsò certamente benefica per i rini.

Per esempiu, un altru documentu publicatu da a squadra di Baoxue Yang nantu à u tema di prutezzione di i rini hà dettu chìGanoderma lucidumL'estratto di polisaccaridi pò riduce u dannu oxidativu à u tissutu renale per u so effettu antioxidante.U "Ganoderma lucidumtriterpeni totali ", chì cuntenenu diversi triterpenoidi cum'è l'acidu ganoderic, l'acidu ganoderenic è i ganoderiols, travaglianu inseme per ritardà a progressione di a fibrosi renale è a malatia renale policistica, chì sorprende ancu i scientisti.

In più, a necessità di prutezzione di u rino ùn hè micca risolta da a prutezzione di u rino solu.Altre cose, cum'è a regulazione di l'immunità, a migliurà i trè alti, l'equilibriu endocrini, a calmazione di i nervi è l'assistenza à u sonnu sò certamente utili per a prutezzione di i rini.Questi rispetti ùn ponu micca solu solu solu solu da l'acidu ganoderic A.

A preziosità diGanoderma lucidumsi trova in i so ingredienti diversificati è funzioni versatili, chì ponu coordinà cù l'altri per pruduce u megliu equilibriu per u corpu.In altri palori, se l'acidu ganoderic A manca, u travagliu di prutezzione di i rini ùn mancarà assai forza di cummattimentu cum'è una squadra chì manca i principali attori.

Ganoderma lucidumcù l'acidu ganoderic A hè più degne di e nostre aspettative per via di u so megliu effettu di prutezzione di i rini.

[Fonte di dati]

1. Geng XQ, et al.L'acidu ganodericu impedisce a fibrosi renale via a suppressione di e vie di signalazione TGF-β/Smad è MAPK.Acta Pharmacol Sin.2020, 41: 670-677.doi: 10.1038/s41401-019-0324-7.

2. Meng J, et al.L'acidu Ganoderic A hè l'ingredientu efficace di Ganoderma triterpenes in a ritardazione di u sviluppu di cisti renali in a malatia renale policistica.Acta Pharmacol Sin.2020, 41: 782-790.doi: 10.1038/s41401-019-0329-2.

3. Su L, et al.I triterpeni di Ganoderma ritardanu u sviluppu di cisti renali diminuendu a signalazione Ras / MAPK è prumove a differenziazione cellulare.Reni Int.dicembre 2017;92 (6): 1404-1418.doi: 10.1016/j.kint.2017.04.013.

4. Zhong D, et al.Ganoderma lucidum polysaccharide peptide prevene a ferita di reperfusione di ischemia renale per contru à u stress ossidativu.Sci Rep 2015 Nov 25;5: 16910. doi: 10.1038/srep16910.

FINI

Circa l'autore / Sra Wu Tingyao
Wu Tingyao hà statu rappurtatu in prima manuGanoderma luciduminfurmazione dapoi u 1999. Hè l'autore diGuarigione cù Ganoderma(publicatu in l'Edizione Medica Populare in April 2017).
 
★ Stu articulu hè publicatu sottu l'autorizazione esclusiva di l'autore ★ L'opere di sopra ùn ponu esse riprodotte, estratte o aduprate in altre manere senza l'autorizazione di l'autore ★ Violazione di a dichjarazione sopra, l'autore perseguirà e so rispunsabilità legale in relazione ★ L'uriginale testu di stu articulu hè statu scrittu in Chinese da Wu Tingyao è traduttu in inglese da Alfred Liu.Se ci hè una discrepanza trà a traduzzione (inglese) è l'uriginale (cinese), u cinese uriginale prevalerà.Sì i lettori anu qualchì quistione, cuntattate l'autore originale, a Sra Wu Tingyao.


Tempu di posta: 29-07-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
<