1Testu / Zhi-bin LIN (prufessore di u Dipartimentu di Farmacologia, Scola di l'Università di Pechino di Scienze Mediche di Base)
★Stu articulu hè ripruduciutu da ganodermanews.com.Hè publicatu cù l'autorizazione di l'autore.

Cumu u Lingzhi (chjamatu ancu Ganoderma o Reishi mushroom) ghjucà i so effetti antivirali?Hè generalmente accettatu chì Lingzhi inibisce indirettamente i virus da invadiu u corpu umanu è proliferate è dannu in u corpu, rinfurzendu u sistema immune.Lingzhi pò ancu riduce l'infiammazione causata da u virus è u dannu à l'organi vitali cum'è u pulmone, u core, u fegatu è i reni per via di i so effetti anti-ossidativi è di scavenging radicali liberi.Inoltre, ci sò stati rapporti di ricerca dipoi l'anni 1980 chì Lingzhi, in particulare i triterpenoids cuntenuti in questu, hà un effettu inhibitory in una varietà di virus.

nutizia g

Prufissuri Zhi-bin LIN hè stata impegnata in a ricerca di Lingzhifarmacologia per mezu seculu è hè un pioneru in a ricerca di Lingzhi in Cina.(Fotografia/Wu Tingyao)

A malatia di Coronavirus 2019 (COVID-19) hè sempre in circulazione è si sparghje in u mondu.A prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie, u trattamentu di i malati è a fine di l'epidemie sò l'aspettattivi cumuni è e rispunsabilità di a sucità sana.Da diversi rapporti di i media, sò felice di vede chì parechjiGanoderma lucidumi pruduttori donanu forniture di prevenzione epidemica è prudutti Lingzhi à e zone epidemiche è squadre mediche à Hubei.Spergu chì Lingzhi pò aiutà à prevene a nova pneumonia coronavirus è prutegge i medichi è i pazienti.

U culpevule di sta epidemia hè u novu coronavirus 2019 (SARS-CoV-2).Prima chì ci fossero droghe è vaccini anti-coronavirus, u modu più primitivu è efficau era di mette in quarantena i pazienti, cunduce un trattamentu sintomaticu è di supportu, rinfurzà l'immunità, impedisce chì i virus infettate è dannu l'organi è i tessuti vitali di u corpu è, infine, scunfighja a malatia.Per e persone suscettibili, rinfurzà u sistema immune aiuta à resistà l'attacchi di virus.

Inoltre, u campu medico hè ancu pruvatu à truvà droghe chì ponu cumbatte stu novu virus da e droghe antivirali esistenti.Ci sò parechji rumuri in Internet.Ch'elli sò efficaci o micca, ùn anu ancu esse verificatu clinicamente.

Lingzhi aumenta a capacità anti-virus di u sistema immune.

Lingzhi (Ganoderma lucidumèGanoderma sinensis) hè un materiale medicinali tradiziunale cinese statutu inclusu in a Farmacopea di a Republica Populari Chine (Part One), secondu a quale Lingzhi pò supplementà qi, calmà i nervi, allevia a tosse è l'asma, è pò esse usatu per l'inquietudine, l'insomnia, a palpitazione, carenza pulmonale è tosse è ansimazione, malatie di cunsumu è mancanza di respirazione, è perdita di l'appetite.Finu a ora, più di centu tipi di droghe Lingzhi sò stati appruvati per esse cummercializati per a prevenzione è u trattamentu di e malatie.

Studi farmacologici muderni anu dimustratu chì Lingzhi pò rinfurzà a funzione immune, resiste à a fatigue, migliurà u sonnu, resiste à l'ossidazione è scavenge radicali liberi, è prutegge u core, u cervellu, i pulmoni, u fegatu è i rini.Hè statu clinicamente utilizatu in u trattamentu o trattamentu adjuvanti di bronchite crònica, infezioni respiratorii recurrenti, asma è altre malatie.

Cumu Lingzhi ghjucà i so effetti antivirali?Hè generalmente accettatu chì Lingzhi inibisce indirettamente i virus da invadiu u corpu umanu è proliferate è dannu in u corpu, rinfurzendu u sistema immune.

Ancu se u virus hè assai feroce, serà eventualmente eliminatu in fronte di una forte immunità.Questu hè statu discutitu in l'articulu "Lingzhi Enhances Immunity" publicatu in u 58esimu numeru di "GANODERMA" è l'articulu "A Basi perGanoderma lucidumper Prevent Influenza - Quandu ci hè abbastanza qi sanu in l'internu, i fatturi patogeni ùn anu micca manera di invadiscia u corpu ", publicatu in u 46emu di "GANODERMA".

In riassuntu, unu hè chì Lingzhi pò rinfurzà e funzioni immunitarie non specifiche di u corpu, cum'è prumove a proliferazione, a differenziazione è a funzione di e cellule dendritiche, rinfurzà l'attività fagocitaria di macrofagi mononucleari è di cellule assassine naturali, è impedisce chì i virus è i batteri invadiscenu l'omu. corpu.Siconda, Lingzhi pò rinfurzà e funzioni immune umorali è cellulari cum'è prumove a pruduzzione di Immunoglobuline M (IgM) è Immunoglobuline G (IgG), aumentendu a proliferazione di linfociti T è linfociti B, è prumove a produzzione di citochine interleukin-1 (IL-). 1), Interleukin-2 (IL-2) è interferon gamma (IFN-γ).

L'immunità umorale è l'immunità cellulare custituiscenu a linea di difesa in profonda di u corpu contr'à l'infezioni virali è bacteriale.Puderanu chjappà miri specifichi per difende più è eliminà virus è batteri chì invadenu u corpu.Quandu a funzione immune hè bassa per via di varii ragioni, Lingzhi pò ancu migliurà a funzione immune.

Inoltre, Lingzhi pò ancu riduce l'infiammazione causata da u virus è u dannu virali à l'organi vitali cum'è pulmone, cori, fegato, rino, è impedisce o riduce i sintomi per via di i so effetti anti-oxidanti è di scavenging radicali liberi.In u numeru 75 di "GANODERMA", pò esse usatu per riferimentu chì u significatu di l'effetti anti-oxidanti è di scavenging radicali liberi diGanoderma lucidumin a prevenzione è u trattamentu di e malatie hè specificamente discutitu in l'articulu intitulatu "Lingzhi - Trattamentu di e diverse malatie cù u listessu mètudu".

Dapoi l'anni 1980, ci sò stati rapporti di ricerca nantu à l'effetti antivirali di Lingzhi.A maiò parte di sti studii anu utilizatu mudelli di cellule infettate da virus in vitro, è studi individuali anu ancu utilizatu mudelli animali di infezzione virali per osservà l'effetti antivirali di Lingzhi.

imagine 003 imagine 004 imagine 005

L'articuli di colonna publicati da u prufessore Zhibin Lin in Issues 46, 58, è 75 di "GANODERMA"

Virus anti-hepatitis

Zhang Zheng et al.(1989) hà trovu chìGanoderma applanatum,Ganoderma atrumèGanoderma capensepò inibisce l'ADN polimerasi di virus di l'hepatitis B (HBV-DNA polymerase), riduce a replicazione di HBV-DNA è inibisce a secrezione di l'antigenu di superficia di l'hepatitis B (HBsAg) da e cellule PLC/PRF/5 (cellule di cancro di fegato umanu).

I circadori anu osservatu ancu l'efficacità antivirale generale di a droga nantu à u mudellu di l'hepatitis d'anatra.I risultati anu dimustratu chì l'amministrazione orale diGanoderma applanatum(50 mg / kg) duie volte à ghjornu per 10 ghjorni consecutivi ponu riduce l'effetti di l'ADN polimerasi di l'hepatitis B di l'anatra (DDNAP) è l'ADN di u virus di l'hepatitis B di l'anatra (DDNA) di i ghjovani anatre infettati da u virus di l'hepatitis B di l'anatra (DHBV), chì indica chìGanoderma applanatumhà un effettu inhibitore nantu à DHBV in u corpu [1].

Li YQ et al.(2006) hà infurmatu chì e linee di cellule HepG2 di cancro di fegatu umanu trasfettate cù HBV-DNA ponu sprime l'antigenu di a superficia HBV (HbsAg), l'antigenu core di l'HBV (HbcAg) è e proteine ​​​​strutturali di virus HBV, è ponu pruduce stabilmente particelle virali mature di l'hepatitis B.L'acidu Ganoderic estratto daG. lucidumA media di cultura dipendente da a dose (1-8 μg/mL) inibisce l'espressione è a produzzione di HBsAg (20%) è HBcAg (44%), suggerenu chì l'acidu ganoderic inibisce a replicazione di HBV in e cellule di fegatu [2].

Virus anti-influenza

Zhu Yutong (1998) hà trovu chì gavage o injection intraperitoneal diG. applanatumextracte (decoction d'acqua o infuzione fridda) pò aumentà significativamente a rata di sopravvivenza è u tempu di sopravvivenza di i topi infettati da a ceppa di virus influenza FM1, cusì avè un effettu protettivu megliu [3].

Mothana RA et al.(2003) truvaru chì u ganodermadiol, lucidadiol è l'acidu applanoxidic G estratti è purificati da l'europeu G. pfeifferi dimustranu attività antivirali contr'à u virus influenza A è u virus herpes simplex type 1 (HSV-1).L'ED50 di ganodermadiol per prutege e cellule MDCK (cellule epitelioidi derivate da i reni canini) contr'à l'infezzione di u virus influenza A hè 0,22 mmol / L.L'ED50 (50% dosi efficace) chì prutege e cellule Vero (cellule di reni di scimmia verde africana) contr'à l'infezzione HSV-1 hè 0,068 mmol/L.L'ED50 di ganodermadiol è l'acidu applanoxidic G contr'à l'infezzione di u virus influenza A eranu 0.22 mmol / L è 0.19 mmol / L, rispettivamente [4].

Anti-HIV

Kim et al.(1996) trovu chì a parti di pisu molekulari bassu diG. lucidumL'estrattu di l'acqua di u corpu di fruttu è a parte neutra è alkalina di l'estratto di metanol ponu inibisce a proliferazione di u virus di l'immunodeficiency umana (HIV) [5].

El-Mekkawy et al.(1998) hà dettu chì i triterpenoidi isolati da l'estrattu di metanolu diG. lucidumI corpi fruttifichi anu effetti citopatichi anti-HIV-1 è mostranu attività inhibitoria nantu à a proteasi di HIV, ma ùn anu micca effettu inhibitori nantu à l'attività di a transcriptase inversa HIV-1 [6].

Min et al.(1998) anu truvatu chì l'acidu ganoderic B, lucidumol B, ganodermanondiol, ganodermanontriol è l'acidu ganolucidic A estratti daG. lucidume spori anu un forte effettu inhibitore nantu à l'attività di proteasi HIV-1 [7].

Sato N et al.(2009) truvaru chì novi triterpenoidi di lanostane altamente ossigenati [acidu ganodenic GS-2, acid 20-hydroxylucidenic N, 20(21)-dehydrolucidenic acid N è ganederol F] isolati da u corpu fructificante diGanoderma lucidumanu un effettu inhibitore nantu à a proteasi HIV-1 cù a concentrazione inhibitoria mediana (IC50) cum'è 20-40 μm [8].

Yu Xiongtao et al.(2012) hà dettu chìG. lucidumL'estrattu di l'acqua di spore hà un effettu inhibitory in Simian Immunodeficiency Virus (SIV) chì infects CEM × 174 cells of human T lymphocyte cell line, è u so IC50 hè 66.62±20.21 mg/L.A so funzione principale hè di inibisce SIV da adsorbe è entra in e cellule in a prima fase di l'infezione da virus SIV, è pò riduce u livellu di espressione di a proteina di capside SIV p27 [9].

Virus anti-herpes

Eo SK (1999) hà preparatu dui estratti solubili in acqua (GLhw è GLlw) è ottu estratti di metanolu (GLMe-1-8) da i corpi fructificanti diG. lucidum.A so attività antivirale hè stata evaluata da a prova d'inibizione di l'effettu citopaticu (CPE) è a prova di riduzzione di placca.Frà elli, GLhw, GLMe-1, GLMe-2, GLMe-4, è GLMe-7 mostranu effetti d'inibizione evidenti nantu à u virus herpes simplex type 1 (HSV-1) è tipu 2 (HSV-2), è ancu a stomatite vesicular. ceppi di virus (VSV) Indiana è New Jersey.In u test di riduzione di a placca, GLhw inibisce a furmazione di placca di HSV-2 cù EC50 di 590 è 580μg/mL in Vero è HEp-2 cellule, è i so indici di selettività (SI) eranu 13,32 è 16,26.GLMe-4 ùn hà micca mostratu citotossicità finu à 1000 μg / ml, mentre chì mostrava una potente attività antivirale nantu à a ceppa VSV New Jersey cun un SI di più di 5.43 [10].

OH KW et al.(2000) anu isolatu un polisaccharide liatu à a proteina acidica (APBP) da carpofori di Ganoderma lucidum.APBP hà dimustratu una potente attività antivirale contr'à HSV-1 è HSV-2 in e cellule Vero à a so EC50 di 300 è 440μg/mL, rispettivamente.L'APBP ùn avia micca citotossicità nantu à e cellule Vero à una cuncentrazione di 1 x 10 (4) μg/ml.L'APBP hà effetti inibitori sinergici nantu à HSV-1 è HSV-2 quandu sò cumminati cù a medicina anti-herpes Aciclovir, Ara-A o interferonγ (IFN-γ) rispettivamente [11, 12].

Liu Jing et al.(2005) anu truvatu chì GLP, un polisaccharide isolatu daG. lucidummycelium, pò inibisce l'infizzione di e cellule Vero da HSV-1.U GLP hà bluccatu l'infezione da HSV-1 in i primi stadi di l'infezzione, ma ùn pò micca impedisce a sintesi di virus è macromolecule biologiche [13].

Iwatsuki K et al.(2003) truvaru chì una varietà di triterpenoids estratti è purificati daGanoderma lucidumanu effetti inibitori nantu à l'induzione di l'antigenu precoce di virus Epstein-Barr (EBV-EA) in e cellule Raji (cellule di linfoma umanu) [14].

Zheng DS et al.(2017) truvaru chì cinque triterpenoids estratti daG. lucidum,cumpresi l'acidu ganoderic A, l'acidu ganoderic B, è u ganoderol B, ganodermanontriol è ganodermanondiol, riduce significativamente a viabilità di carcinoma nasofaringeo (NPC) 5-8 F cellule cultivate in vitro, mostranu effetti inhibitori significativi nantu à l'attivazione di EBV EA è CA è inibisce a telomerasi. attività.Questi risultati furnianu evidenza per l'applicazione di questiG. lucidumtriterpenoidi in u trattamentu di NPC [15].

Virus anti-malattia di Newcastle

U virus di a malatia di Newcastle hè un tipu di virus di l'influenza aviaria, chì hà una alta infettività è letalità trà l'acelli.Shamaki BU et al.(2014) hà trovu chìGanoderma lucidumestratti di metanol, n-butanol è acetate d'etile puderanu inibisce l'attività di neuraminidase di u virus di a malatia di Newcastle [16].

Virus Anti-Dengue

Lim WZ et al.(2019) truvaru chì l'estratti d'acqua diG. lucidumin a so forma di antler hà inhibitu l'attività di proteasi DENV2 NS2B-NS3 à 84,6 ± 0,7%, più altu di u normale.G. lucidum[17] .

Bharadwaj S et al.(2019) hà impiegatu un approcciu di screening virtuale è testi in vitro per predichendu u putenziale di triterpenoidi funzionali daGanoderma lucidumè trovu chì ganodermanontriol extracted daGanoderma lucidumpò inibisce l'attività di proteasi NS2B-NS3 di virus dengue (DENV) [18].

Anti-Enterovirus

Enterovirus 71 (EV71) hè u patogenu principale di a malatia di a manu, u pede è a bocca, chì causa cumplicazioni neurologiche è sistemiche fatali in i zitelli.In ogni casu, ùn ci sò attualmente micca droghe antivirali appruvati clinicamente chì ponu esse usatu per prevene è trattà sta infezzjoni virali.

Zhang W et al.(2014) truvaru chì i duiGanoderma lucidumi triterpenoidi (GLT), cumpresi Lanosta-7,9(11),24-trien-3-one,15;26-dihydroxy (GLTA) è l'acidu Ganoderic Y (GLTB), mostranu attività anti-EV71 significativa senza citotossicità.

I risultati suggerenu chì GLTA è GLTB impediscenu l'infezzione EV71 attraversu l'interazzione cù a particella virali per bluccà l'adsorzione di virus à e cellule.Inoltre, l'interazzione trà u virione EV71 è i composti sò state previste da l'accoppiamentu moleculare di l'urdinatore, chì hà illustratu chì GLTA è GLTB ponu unisce à a proteina di capside virali in una tasca idrofobica (situ F), è cusì ponu bluccà uncoating di EV71.Inoltre, anu dimustratu chì GLTA è GLTB inibiscenu significativamente a replicazione di l'ARN virali (vRNA) di a replicazione di EV71 attraversu u bloccu di EV71 uncoating [19].

Riassuntu è discussione
I risultati di ricerca sopra indicanu chì Lingzhi, in particulare i triterpenoids cuntenuti in questu, hà un effettu inhibitory in una varietà di virus.L'analisi preliminare mostra chì u so mecanismu di infezzione antivirale implica inibisce l'adsorption è a penetrazione di virus in e cellule, inibisce l'attivazione di l'antigene precoce di virus, inibisce l'attività di alcune enzimi necessarie per a sintesi di virus in e cellule, bluccà l'ADN virali o a replicazione di RNA senza. citotossicità è hà un effettu sinergicu quandu cumminatu cù droghe antivirali cunnisciute.Questi risultati furniscenu evidenza per più ricerche nantu à l'effetti antivirali di Lingzhi triterpenoids.

Rivisendu l'efficacità cliniche esistenti di Lingzhi in a prevenzione è u trattamentu di e malatie virali, avemu truvatu chì Lingzhi pò cunvertisce i marcatori di virus di l'hepatitis B (HBsAg, HBeAg, anti-HBc) à negativu in a prevenzione è u trattamentu di l'hepatitis B. Ma altru ch'è questu, in u trattamentu di l'herpes zoster, cundyloma acuminatum è AIDS in cumminazzioni cù droghe antivirali, ùn avemu trovu evidenza chì Lingzhi pò direttamente inhibit u virus in i malati.L'efficacità clinica di Lingzhi nantu à e malatie virali pò esse principarmenti ligati à u so effettu immunomodulatore, i so effetti anti-oxidanti è di scavenging radicali liberi è u so effettu protettivu nantu à a ferita d'urganu o tissutu.(Grazie à u prufessore Baoxue Yang per correggerà stu articulu.)

Referenze

1. Zhang Zheng, et al.U Studiu Sperimentale di 20 Tipi di Fungi Chinese Against HBV.Journal of Beijing Medical University.1989, 21: 455-458.

2. Li YQ, et al.Attività anti-hepatitis B di l'acidu ganoderic daGanoderma lucidum.Biotechnol Lett, 2006, 28 (11): 837-841.

3. Zhu Yutong, et al.Effettu protettivu di l'estratto diGanoderma applanatum(pers) pat.on Mice Infected with Influenza Virus FM1.Journal of Guangzhou University of Traditional Chinese Medicine.1998, 15 (3): 205-207.

4. Mothana RA, et al.Triterpeni lanostanoid antivirali da u fungusGanoderma pfeifferi.Fitoterapia.2003, 74 (1-2): 177–180.

5. Kim BK.Attività di virus anti-immunodeficienza umanaGanoderma lucidum.1996 Simposiu Internaziunale di Ganoderma, Conferenza Speciale, Taipei.

6. El-Mekkawy S, et al.Sustanze anti-HIV è anti-HIV-proteasi daGanoderma lucidum.Fitochimica.1998, 49 (6): 1651-1657.

7. Min BS, et al.Triterpeni da e spore diGanoderma lucidumè a so attività inhibitoria contra l'HIV-1 proteasi.Chem Pharm Bull (Tokyo).1998, 46 (10): 1607-1612.

8. Sato N, et al.Anti-immunodeficiency virus-1 attività proteasi di novi triterpenoidi di tipu lanostane daGanoderma sinense.Chem Pharm Bull (Tokyo).2009, 57 (10): 1076-1080.

9. Yu Xiongtao, et al.Studiu nantu à l'effetti di l'inibizione diGanoderma lucidumsur le virus de l'immunodéficience simienne in vitro.Chinese Journal of Experimental Traditional Medical Formulae.2012, 18 (13): 173-177.

10. Eo SK, et al.Attività antivirali di diverse sustanzi solubili in acqua è metanolu isolati daGanoderma lucidum.J Etnofarmacol.1999, 68 (1-3): 129-136.

11. Oh KW, et al.Attività antierpetiche di polisaccaridi legati a proteine ​​​​acide isolate daGanoderma lucidumsolu è in cumminazzioni cù aciclovir è vidarabine.J Etnofarmacol.2000, 72 (1-2): 221-227.

12. Kim YS, et al.Attività antierpetiche di polisaccaridi legati a proteine ​​​​acide isolate daGanoderma lucidumsolu è in cumminazzioni cù interferoni.J Etnofarmacol.2000, 72 (3): 451-458.

13. Liu Jing, et al.Inibizione di l'infezione da virus Herpes Simplex da un GLP isolatu da u miceliu diGanoderma Lucidum.Virologica Sinica.2005, 20 (4): 362-365.

14. Iwatsuki K, et al.Acidi lucidenici P è Q, lucidenate di metile P, è altri triterpenoidi da u fungusGanoderma lucidumè i so effetti inhibitori nantu à l'attivazione di Epstein-Barrvirus.J Nat Prod.2003, 66 (12): 1582-1585.

15. Zheng DS, et al.Triterpenoidi daGanoderma luciduminibisce l'attivazione di l'antigens EBV cum'è inhibitori di telomerasi.Exp Ther Med.2017, 14 (4): 3273-3278.

16. Shamaki BU, et al.Frazioni solubili metanolici di lingzhi orreishi funghi medicinali,Ganoderma lucidum(Basidiomycetes più altu) inibisce l'attività di neuraminidase in Newcastle diseasevirus (LaSota).Int J Med Mushrooms.2014, 16 (6): 579-583.

17. Lim WZ, et al.L'identificazione di cumposti attivi inGanoderma lucidumvar.estratto di antler inhibiting virus dengue serine protease è i so studii computazionali.J Biomol Struct Dyn.2019, 24: 1-16.

18. Bharadwaj S, et al.A scuperta diGanoderma lucidumtriterpenoidi cum'è inibitori potenziali contr'à a proteasi NS2B-NS3 di virus Dengue.Sci Rep. 2019, 9 (1): 19059.

19. Zhang W, et al.Effetti antivirali di duiGanoderma lucidumtriterpenoidi contr'à l'infezione da enterovirus 71.Biochem Biophys Res Commun.2014, 449 (3): 307-312.

★ U testu uriginale di stu articulu hè statu scrittu in cinese da u prufissore Zhi-bin LIN è traduttu in inglese da Alfred Liu.Se ci hè una discrepanza trà a traduzzione (inglese) è l'uriginale (cinese), u cinese uriginale prevalerà.

imagine 007

Trasmette a Cultura di Salute Millennia
Cuntribuisce à u Benessere per Tutti


Tempu di post: 18-mar-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
<