20 di ghjennaghju di u 2017 / Istitutu di Microbiologia di Guangdong è Centru per u Controlu è a Prevenzione di e Malatie di a Pruvincia di Guangdong / Journal of Etnofarmacologia

Testu / Wu Tingyao

effetti 2

Hè statu longu un fattu ricunnisciutu chìGanoderma lucidumi polisaccaridi ponu aiutà à trattà a diabetes, ma cumu si travaglia hè un tema chì i scientisti volenu sapè più.

Già in u 2012, l'Istitutu di Microbiologia di Guangdong è u Centru per u Controlu è a Prevenzione di Malattie di a Pruvincia di Guangdong hà publicatu un rapportu chì dichjarava chì i polisaccaridi di altu pesu moleculare (GLP) estratti da l'estrattu d'acqua calda diGanoderma lucidumi corpi fruttifichi anu un bonu effettu ipoglicemicu per a diabetes mellitus 2 (T2D).

Avà, anu più isolatu quattru polisaccaridi da GLP, è piglianu u F31 più attivu (pesu moleculare di circa 15,9 kDa, chì cuntene 15,1% di proteina) per un studiu approfonditu, è truvaru chì ùn pò micca solu regulà u glucose di sangue per via di parechje vie, ma ancu. prutege ancu u fegatu.

Lingzhii polisaccaridi ponu riduce l'iperglicemia.

In un esperimentu di l'animali di 6 settimane, hè statu truvatu chì i topi diabetici di tipu 2 (Ganoderma lucidumdose alta di gruppu) alimentatu cù 50 mg / kgGanoderma lucidumi polisaccaridi F31 ogni ghjornu avianu un nivellu di glucose di sangue in digiunu in modu coerente chì i topi diabetici senza trattamentu (gruppu di cuntrollu), è ci sò stati differenzi significativi.

In cuntrastu, i topi diabetici (Ganoderma lucidumgruppu-bassu dosi) chì ancu manghjatuGanoderma lucidumpolysaccharides F31 ogni ghjornu, ma à una dosa di solu 25 mg / kg hà avutu una calata menu evidenti di glucose in sangue.Questu mostra chì uGanoderma lucidumpolysaccharides anu l'effettu di regulazione di u glucose di sangue, ma l'effettu serà influinzatu da a dosa (Figura 1).

effetti 3

Figura 1 L'effettu diGanoderma lucidumnantu à i livelli di glucose in sangue in i topi diabetici

[Spiegazione] A droga ipoglicemica utilizata in u "Gruppu di Medicina Occidentale" hè metformina (Loditon), chì hè presa per via orale à 50 mg / kg di ghjornu.L'unità di glucose di sangue in a figura hè mmol/L.Divide u valore di glucose in sangue per 0,0555 per ottene u mg/dL.U nivellu normale di glucose di sangue in u digiunu deve esse sottu à 5,6 mmol / L (circa 100 mg / dL), più di 7 mmol / L (126 mg / dL) hè diabete.(Drawn by / Wu Tingyao, data source / J Ethnopharmacol. 2017; 196: 47-57.)

fungo Reishii polisaccaridi riducenu i danni di u fegatu causati da a diabetes.

Pò esse truvatu da a Figura 1 chì ancuGanoderma lucidumi polisaccaridi F31 ponu regulà u glucose di sangue, u so effettu hè ligeramente inferitu à quellu di a medicina occidentale, è ùn pò micca restituurà u glucose di sangue à u normale.Tuttavia,Ganoderma lucidumi polisaccaridi anu cuminciatu à ghjucà un rolu in a prutezzione di u fegatu.

Pò esse vistu da a Figura 2, durante l'esperimentu, a struttura è a morfologia di u tessulu di u fegatu di i topi diabetici prutetti daGanoderma lucidumi polisaccaridi F31 (50 mg / kg) eranu simili à quelli di i topi normali, è ci era menu inflammazioni.In cuntrastu, i tessuti di u fegatu di i topi diabetici chì ùn anu micca ricivutu trattamentu sò stati significativamente danati, è e cundizioni di inflammazioni è necrosi eranu ancu più serii.

effetti 4

Figura 2 Effettu Hepatoprotective diGanoderma lucidumpolisaccaridi nantu à i topi diabetici

[Spiegazione] A freccia bianca indica una lesione inflamata o necrotica.(Fonte / J Ethnopharmacol. 2017; 196: 47-57.)

Patogenesi di a diabetes mellitus 2

Parechji studii in u passatu spiegà u miccanisimu diGanoderma lucidumpolisaccharidi chì regulanu u glucose di sangue da a perspettiva di "prutege e cellule di l'isula pancreatica è rinfurzà a secrezione d'insulina".Stu studiu suggerisce chìGanoderma lucidumI polisaccaridi ponu ancu migliurà l'iperglicemia in altri modi.

Prima di andà più in là, avemu da cunnosce uni pochi di chjave per a furmazione di a diabetes mellitus 2.Dopu chì una persona cù a funzione metabolica normale manghja, i so celluli di l'isula pancreatica secreteranu insulina, chì stimulanu e cellule musculari è e cellule di grassu per pruduce "transporter di glucose (GLUT4)" nantu à a superficia cellulare per "transportà" u glucose in u sangue in e cellule.

Perchè u glucose ùn pò micca attraversà a membrana cellulare direttamente, ùn pò micca entra in e cellule senza l'aiutu di GLUT4.U puntu cruciale di a diabetes mellitus 2 hè chì e cellule ùn sò micca sensittivi à l'insulina (resistenza à l'insulina).Ancu s'è l'insulina hè secreta spessu, ùn pò micca pruduce abbastanza GLUT4 nantu à a superficia cellulare.

Sta situazione hè più prubabile di accade in e persone obese, perchè u grassu sintetizza un hormone peptide chjamatu "resistin", chì provoca resistenza à l'insuline in e cellule di grassu.

Siccomu u glucose hè a fonte d'energia di a cellula, quandu e cellule ùn anu mancatu di glucose, in più di fà a ghjente vulete manghjà più, incuraghjerà ancu u fegatu à pruduce più glucose.

Ci hè dui modi per u fegatu per pruduce glucose: unu hè di scumpressà u glucogenu, vale à dì, per utilizà a glucose urigginariamente guardata in u fegatu;l'altru hè di rinfurzà u glucogenu, vale à dì per cunvertisce e materie prime senza carbuidrati, cum'è a proteina è u grassu in glucose.

Questi dui effetti in i malati cù a diabetes mellitus 2 sò più vigorosi di quelli in i persone ordinali.Quandu a rata d'utilizazione di glucose da e cellule di tissuti diminuite mentre a quantità di pruduzzione di glucose cuntinueghja à aumentà, hè naturalmente difficiuli per a glucose di sangue per fallu.

Ganoderma lucidumI polisaccaridi reducennu a quantità di glucose prodotta da u fegatu è migliurà a rata d'utilizazione di glucose da e cellule.

Ganoderma lucidumpolysaccharides F31 parenu esse capaci di risolve i prublemi sopra.Dopu à a fine di l'esperimentu di l'animali, i circadori anu pigliatu u fegato di u mouse è u grassu epididimale (cum'è un indicatore di grassu di u corpu), analizatu è paragunatu, è truvaru chì F31 hà u mekanismu d'azzione seguente (Figura 3):

effetti 1

1.Activate AMPK protein kinase in u fegatu, riduce l'espressione genica di parechji enzimi implicati in glycogenolysis o gluconeogenesis in u fegatu, riduce a produzzione di glucose, è cuntrullà u glucose di sangue da a fonte.

2. Aumentà u numeru di GLUT4 nantu à l'adipocytes è inibisce a secrezione di resistin da l'adipocytes (fendu sti dui variàbili assai vicinu à a cundizione di i topi nurmali), cusì migliurà a sensibilità di l'adipocytes à l'insulina è aumentendu l'utilizazione di glucose.

3. Reduce significativamente l'espressione genica di l'enzimi chjave implicati in a sintesi di grassu in u tessulu adiposu, riducendu cusì a proporzione di grassu in u pesu di u corpu è riducendu i fatturi ligati à a resistenza di insuline.

Si pò vede chìGanoderma lucidumI polisaccaridi ponu regulà u glucose di sangue per almenu trè viaghji, è questi viaghji ùn anu nunda di fà cù "stimulazione di a secrezione d'insulina", chì furnisce più pussibulità per a migliurà di a diabetes. 

Figura 3 U mecanismu diGanoderma lucidumpolisaccaridi in a regulazione di u glucose in sangue

[Spiegazione] L'epididimu hè un tubu seminiferu sottile cum'è una spirale chì hè vicinu à a cima di u testiculu, cunnetta i vas deferens è i testiculi.Siccomu u grassu intornu à l'epididimu hè correlati positivamente cù u grassu tutale di u corpu tutale (in particulare u grassu viscerale), spessu diventa l'indici d'osservazione di l'esperimentu.In quantu à riduce GP è altri enzimi dopuGanoderma lucidumI polisaccaridi attivanu l'AMPK, deve esse più clarificatu, cusì a relazione trà i dui hè indicata da "?"in a figura.(Fonte/J Ethnopharmacol. 2017; 196: 47-57.)

U tipu unicu diGanoderma lucidumpolisaccaridi ùn hè micca necessariamente megliu.

I risultati di a ricerca sopra citati ci danu una megliu intelligenza di "cumuGanoderma lucidumI polisaccaridi sò benefici per a diabetes mellitus 2 ".Ci ricurdeghja ancu chì in u stadiu iniziale di usu di a medicina occidentale oGanoderma lucidumpolisaccharidi, u glucose di sangue pò micca turnà à a normale in una volta o ancu fluttuà in u periudu di tempu, cum'è mostra in a Figura 1.

Ùn siate micca dispiaciuti à questu tempu, perchè mentre manghjateGanoderma lucidum, i vostri organi interni sò stati prutetti.

Hè da nutà chì, cum'è dettu à u principiu di l'articulu,Ganoderma lucidumI polisaccaridi F31 sò polisaccaridi di picculi molecule "deconstruiti" da GLP.Paragunendu i so effetti ipoglicemichi in i stessi cundizioni sperimentali, truverete chì l'effettu di GLP hè significativamente megliu cà quellu di F31 (Figura 4).

In altri palori, u tipu unicu diGanoderma lucidumpolysaccharides ùn sò micca necessariamente megliu, ma l 'effettu generale di i tipi cumpleta diGanoderma lucidumpolisaccaridi hè più grande.Siccomu i GLP sò polisaccaridi crudi ottenuti daGanoderma lucidumcorpi fruiting à traversu l 'estrazzioni acqua calda, cum'è longu com'è vo manghjà i prudutti chì cuntenenuGanoderma lucidumestratto d'acqua di corpi fruttifichi, ùn vi manca GLPs. 

effetti 5

Figura 4 L'effettu di diversi tipi diGanoderma lucidumpolisaccaridi nantu à i livelli di glucose in sangue 

[Description] Dopu à i topi cù diabete di tippu 2 (valore di glucose in sangue à digiunu 12-13 mmol / L) anu ricevutu iniezione intraperitoneale ogni ghjornu diGanoderma lucidumpolisaccaridi F31 (50 mg/kg),Ganoderma lucidumpolisaccaridi crudi GLP (50 mg/kg o 100 mg/kg) per 7 ghjorni consecutivi, i so livelli di glucose in sangue sò stati paragunati cù quelli di i topi normali è quelli di i topi diabetici senza trattamentu.(Drawn by / Wu Tingyao, data source / Arch Pharm Res. 2012; 35 (10): 1793-801.J Ethnopharmacol. 2017; 196: 47-57.)

Fonti

1. Xiao C, et al.Attività antidiabetica di Ganoderma lucidum polysaccharides F31 down-regulated enzimi regulatori di glucose hepatic in topi diabetici.J Etnofarmacol.2017 ghjennaghju 20;196: 47-57.

2. Xiao C, et al.Effetti ipoglicemichi di i polisaccaridi di Ganoderma lucidum in i topi diabetici di tipu 2.Arch Pharm Res.2012 Oct;35(10):1793-801.

FINI

Circa l'autore / Sra Wu Tingyao

Wu Tingyao hà infurmatu nantu à l'infurmazioni di primura Ganoderma dapoi u 1999. Hè l'autore diGuarigione cù Ganoderma(publicatu in l'Edizione Medica Populare in April 2017).

★ Stu articulu hè publicatu sottu l'autorizazione esclusiva di l'autore.★ L'opere di sopra ùn ponu esse riprodotte, estratte o aduprate in altri modi senza l'autorizazione di l'autore.★ Per violazioni di a dichjarazione sopra, l'autore perseguirà e responsabilità legali pertinenti.★ U testu uriginale di questu articulu hè statu scrittu in cinese da Wu Tingyao è traduttu in inglese da Alfred Liu.Se ci hè una discrepanza trà a traduzzione (inglese) è l'uriginale (cinese), u cinese uriginale prevalerà.Sì i lettori anu qualchì quistione, cuntattate l'autore originale, a Sra Wu Tingyao.


Tempu di Postu: Dec-25-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
<