HEPG5

May 2015/ Jinan University, etc./ International Journal of Oncology

Cumpilazione / Wu Tingyao

A resistenza di e cellule cancerose à parechje droghe chimioterapiche rende u trattamentu di u cancer difficiule.Unu di i mutivi chjave perchè e cellule cancerose sviluppanu resistenza multi-droga hè chì a proteina ABCB1 (ATP-binding cassette sub-famiglia B membru 1) nantu à a superficia di a cellula espellerà droghe fora di a cellula, causendu una cuncentrazione insufficiente di droga in e cellule per tumbà. cellule cancerose.

Sicondu a ricerca publicata da Jinan University è altri, una sola triterpenoid "acidu ganoderenic B" isolatu daGanoderma lucidumpò regulà u genu di a proteina di resistenza à a droga ABCB1, riduce u so livellu di spressione, è à u stessu tempu inibisce l'attività di ABCB1 ATPase, impediscendu chì ABCB1 compia a so funzione di "espulsà i chimioterapii fora di a cellula".

Cultivando l'acidu ganoderenic B è a linea di cellula di cancro di fegato resistente à a droga HepG2 / ADM inseme, a droga chimioterapeutica (rhodamine-123) chì hè stata urigginariamente bluccata pò entre in e cellule cancerose è accumulà una quantità considerableu.L'acidu Ganoderenic B pò daveru aiutà à aumentà l'effettu tossicu di doxorubicin, vincristine è paclitaxel contr'à l'HepG2/ADM resistente à a droga è ancu migliurà l'effettu terapèuticu di doxorubicin contra a linea cellulare MCF-7/ADR di cancru di pettu resistente à a droga.

In u passatu, studii in Taiwan anu cunfirmatu attraversu esperimenti di cellule è animali chì l'estratto di etanoluGanoderma tsugae(triterpenoid extract total) pò migliurà l'effettu therapeutic di droghe chemotherapeutic contru à i celluli di cancru di pulmuniu resistenti à a droga (Evid. Based compiement alternat Med. 2012; 2012: 371286).Avà l'esperimentu di l'Università di Jinan hà indicatu chjaramente chì l'acidu ganoderenic B in i triterpenoids hè l'ingredientu attivu per riversà a resistenza à a droga di e cellule cancerose.A cunnessione di sti diversi esperimenti hà fattu a funzione diGanodermalucidumtriterpenoidi in inverte a resistenza à a droga di e cellule cancerosesempre più evidenti.

U sviluppu di l'inhibitori contr'à e proteine ​​​​resistenti à a droga cum'è ABCB1 hè attualmente u scopu di i sforzi attivi di a cumunità medica, ma pare chì ùn ci hè ancu una droga ideale (Taiwan Medical Community, 2014, 57: 15-20).I risultati di ricerca preliminari anu indicatu u putenziale di l'acidu ganoderenic B in questa zona, è aspittemu in più esperimenti animali per furnisce evidenza più forte in u futuru.

[Fonte] Liu DL, et al.L'acidu ganoderenic B derivatu da Ganoderma lucidu inverte a resistenza multidrug mediata da ABCB1 in cellule HepG2 / ADM.Int J Oncol.46 (5): 2029-38.doi: 10.3892/ijo.2015.2925.

FINI

Circa l'autore / Sra Wu Tingyao
Wu Tingyao hà statu rappurtatu in prima manuLingzhi infurmazione dapoi 1999. Hè l'autore diGuarigione cù Ganoderma(publicatu in l'Edizione Medica Populare in April 2017).
 
★ Stu articulu hè publicatu sottu l'autorizazione esclusiva di l'autore ★ L'opere di sopra ùn ponu esse riprodotte, estratte o aduprate in altre manere senza l'autorizazione di l'autore ★ Violazione di a dichjarazione sopra, l'autore perseguirà e so rispunsabilità legale in relazione ★ L'uriginale testu di stu articulu hè statu scrittu in Chinese da Wu Tingyao è traduttu in inglese da Alfred Liu.Se ci hè una discrepanza trà a traduzzione (inglese) è l'uriginale (cinese), u cinese uriginale prevalerà.Sì i lettori anu qualchì quistione, cuntattate l'autore originale, a Sra Wu Tingyao.


Tempu di post: 31-aug-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
<