Aprile 2019 / Xuanwu Hospital, Capital Medical University, Beijing / Acta Pharmacologica Sinica

Testu / Wu Tingyao

w1

 

Ganoderma lucidum cuntribuisce à i malati cù a malatia di Parkinson (PD)?
Un squadra guidata da Chen Biao, prufessore di neurologia è direttore di u Centru di Ricerca, Diagnostica è Trattamentu di a Malattia di Parkinson in Xuanwu Hospital, Capital Medical University, Beijing, hà publicatu un rapportu di ricerca in Acta Pharmacologica Sinica (Chinese Journal of Pharmacology) in April 2019. hè degnu di a vostra riferenza.
Videndu u putenziale di Ganoderma lucidum per migliurà a malatia di Parkinson da prucessi clinichi è esperimenti di cellule

A squadra di ricerca hà dichjaratu in questu rapportu chì avianu osservatu prima l'efficacità di l'estratto di Ganoderma lucidum in 300 pazienti cù a malatia di Parkinson in un prucessu clinicu randomizatu, in doppia cieca, cuntrullatu cù placebo: u cursu di a malatia di u sughjettu da a prima fase (i sintomi apparisce da un latu di u corpu) à a quarta fase (u paci hà bisognu d'aiutu in a vita di ogni ghjornu, ma pò caminari per sè stessu).Dopu dui anni di seguitu, si trova chì l'amministrazione orale di 4 grammi di extracte di Ganoderma lucidum per ghjornu pò rallentà a deteriorazione di a discinesia di u paci.Ancu s'è i risultati di sta ricerca ùn sò micca publicati, hà digià datu à a squadra di ricerca un ochju di certe pussibulità di Ganoderma lucidum in i malati.
Inoltre, anu truvatu prima in esperimenti di cellule chì l'estratto di Ganoderma lucidum pò inibisce l'attivazione di microglia (cellule immune in u cervellu) è evità danni à i neuroni di dopamine (cellule nervose chì secrete dopamina) da una inflammazione eccessiva.Stu risultatu di ricerca hè statu publicatu in "Medicina Complementaria è Alternativa Basata in Evidenza" in 2011.
A morte massiva di i neuroni di dopamina in substantia nigra hè a causa di a malatia di Parkinson, perchè a dopamina hè un neurotrasmettitore indispensabile per u cervellu per regulà l'attività musculare.Quandu a quantità di dopamina hè ridutta à un certu livellu, i pazienti cumincianu à sperimentà i sintomi tipici di Parkinson, cum'è tremuli involuntarii di mani è pedi, membri rigidi, movimentu lento è postura inestabile (faciule à cascà per a perdita di equilibriu).
Per quessa, l'esperimenti sopra dimustranu chì l'estratto di Ganoderma lucidum hà l'effettu di prutezzione di i neuroni dopamine, chì deve esse di certu significatu per a malatia di Parkinson.Sia un tali effettu protettivu pò esse stabilitu in u corpu, è chì mecanismu di azzione Ganoderma lucidum usa per prutege i neuroni dopamine hè u focu di a squadra di ricerca in u rapportu publicatu.
I topi cù a malatia di Parkinson chì manghjanu Ganoderma lucidum anu una degenerazione di u mutore di i membri più lenta.

U Ganoderma lucidum utilizatu in l'esperimentu hè una preparazione fatta di l'estratto di u corpu di fruttu di Ganoderma lucidum, chì cuntene 10% polysaccharides, 0,3-0,4% àcitu ganoderic A è 0,3-0,4% ergosterol.
I ricercatori anu prima injectatu a neurotossina MPTP (1-metil-4-fenil-1,2,3,6-tetrahydropyridine) in i topi per induce sintomi simili à a malatia di Parkinson è poi trattatu i topi cù amministrazione intragastrica di ogni ghjornu di 400 mg / kg. Extrait de Ganoderma lucidum.Dopu quattru settimane, i topi sò stati valutati per a so capacità di regulà u muvimentu di i membri da a prova di caminata di fasciu d'equilibriu è a prova di rotarod.
I risultati anu dimustratu chì, cumparatu cù i topi cù a malatia di Parkinson chì ùn eranu micca prutetti da Ganoderma lucidum, i topi cù a malatia di Parkinson chì manghjavanu Ganoderma lucidum ponu passà u fasciu di equilibriu più veloce è cuntinueghjanu à correre nantu à u rotarod per un tempu più longu, soprattuttu apprussimativu à u gruppu di cuntrollu. di topi normali in a prova di rotarod (Figura 1).Tutti questi risultati mostranu chì l'usu cuntinuu di l'estratto di Ganoderma lucidum pò alleviate u disordine di u muvimentu di i membri causatu da a malatia di Parkinson.

w2

Figura 1 L'effettu di manghjà Ganoderma lucidum per quattru settimane nantu à u muvimentu di i membri di i topi cù a malatia di Parkinson

compitu di marchja di fasciu
U travagliu di marchjà di u fasciu consistia à mette u mouse nantu à un sospesu (50 cm sopra u pianu), fasciu di legnu strettu (100 cm long, 1,0 cm largu, è 1,0 cm altu).Durante a furmazione è a prova, u topu hè statu piazzatu in a zona di partenza di fronte à a so gabbia di casa, è un cronometru hà iniziatu immediatamente dopu a liberazione di l'animali.A prestazione hè stata valutata registrandu a latenza di l'animali per attraversà u fasciu.
compitu di Rotarod
In u compitu di rotarod, i paràmetri sò stati stabiliti cum'è seguente: a velocità iniziale, cinque rivoluzioni per minutu (rpm);vitezza massima, 30 è 40 rpm in u cursu di 300 s.A durata chì i topi sò stati nantu à u rotarod hè stata registrata automaticamente.
I topi cù a malatia di Parkinson chì manghjanu Ganoderma lucidum anu una perdita più ligera di neuroni dopamine.

In l'analisi di u tessulu cerebrale di i topi sperimentali sopra, hè statu truvatu chì u numeru di neuroni dopamine in a substantia nigra pars compacta (SNpc) o striatum di i topi cù a malatia di Parkinson chì anu alimentatu Ganoderma lucidum era duppiu o ancu più. chè quellu di i topi malati senza Ganoderma lucidum prutezzione (Figura 2).
I neuroni di dopamine di u tissutu substantia nigra di u cervellu sò principarmenti cuncentrati in a substantia nigra pars compacta, è i neuroni dopamine quì si estendenu ancu à u striatum.A dopamina da a substantia nigra pars compacta hè trasmessa à u striatum longu stu percorsu, è poi trasmette ancu u missaghju di regulazione di u muvimentu in discendenza.Per quessa, u numeru di neuroni dopamine in queste dui parti hè assai impurtante per u sviluppu di a malatia di Parkinson.
Ovviamente, i risultati sperimentali in a Figura 2 mostranu chì per i topi cù a malatia di Parkinson, l'estratto di Ganoderma lucidum pò prutege simultaneamente i neuroni dopamine di a substantia nigra pars compacta è u striatum.È questu effettu protettivu spiega ancu in una certa misura perchè i topi cù a malatia di Parkinson chì manghjanu Ganoderma lucidum anu megliu capacità di mutore.

w3

 

Figura 2 L'effettu di manghjà Ganoderma lucidum per quattru settimane nantu à i neuroni dopamine in u cervellu di i topi cù a malatia di Parkinson
[Nota] A figura C mostra a tintura di una sezione di tissutu cerebrale di u mouse.E parti culurite sò neuroni dopamine.U più scuru u culore, u più grande u numeru di neuroni dopamine.I figuri A è B sò basati nantu à a Figura C per quantificà i neuroni di dopamina.
Ganoderma lucidum pruteghja a sopravvivenza di e cellule nervose è mantene a funzione di mitocondria

Per capiscenu cumu l'estratto di Ganoderma lucidum prutegge i neuroni di dopamina, i circadori l'anu analizatu ulteriormente attraversu esperimenti di cellule.Hè statu truvatu chì a co-cultura di a neurotoxina 1-metil-4-fenilpiridinia (MPP +) è e cellule nervose di u mouse hà causatu micca solu un gran numaru di cellule nervose per a morte, ma ancu disfunzioni mitocondriali in e cellule (Figura 3).
I mitocondri sò chjamati "generatori di cellula", a fonte d'energia di u funziunamentu di e cellule.Quandu a mitocondria caduta in a crisa di disfunzioni, micca solu l'energia (ATP) prodotta hè ridutta drasticamente, ma più radicali liberi sò emessi, chì acceleranu l'anzianu è a morte di e cellule.
I prublemi sopra citati diventeranu più serii cù l'allungamentu di u tempu d'azzione di MPP +, ma se l'estratto di Ganoderma lucidum hè aghjuntu à u stessu tempu, pò cumpensà a letalità parziale di MPP +, è conserva più cellule nervose è mitocondria di funziunamentu normale (Figura). 3).

w4

Figura 3 L'effettu protettivu di Ganoderma lucidum nantu à e cellule nervose di u mouse è mitocondria

[Nota] A figura A mostra a rata di morte di e cellule nervose di u mouse cultivate in vitro.Più longu hè u tempu d'azzione di a neurotossina MPP+ (1 mM), più altu hè a rata di morte.Tuttavia, se l'estratto di Ganoderma lucidum hè aghjuntu (800 μg/mL), a rata di morte di e cellule serà ridutta assai.

Picture B hè a mitocondria in a cellula.U fluoriscente rossu hè a mitocondria cù a funzione normale (potenziale di membrana nurmale), è u fluoriscente verde hè a mitocondria cù a funzione disgraziata (potenziale di membrana diminuitu).A più è più forte a fluoriscenza verde, più a mitocondria anormale.
U pussibule mecanismu da quale Ganoderma lucidum pruteghja i neuroni dopamine

Parechje proteine ​​​​anormali chì si accumulanu in a substantia nigra di u cervellu causanu a morte di un gran numaru di neuroni dopamine, chì hè a caratteristica patologica più impurtante di a malatia di Parkinson.Cumu sti proteini causanu a morte di i neuroni di dopamine, ancu s'ellu ùn hè micca statu cumplettamente chjarificatu, hè cunnisciutu per esse strettamente ligata à a "disfunzione mitocondriale" è "aumentu di l'estressu oxidativu" in e cellule nervose.Per quessa, a prutezzione di a mitocondria diventa una chjave impurtante per ritardà a deteriorazione di a malatia.
I ricercatori anu dettu chì parechji studii in u passatu anu dettu chì Ganoderma lucidum pruteghja e cellule nervose per mezu di miccanismi antioxidanti, è i so esperimenti anu osservatu chì l'extracte di Ganoderma lucidum pò mantene a funzione è a qualità di a mitocondria sottu a premisa di interferenza esterna per chì a mitocondria disfunzionale ùn s'acumule micca. troppu in e cellule nervose è accurtà a vita di e cellule nervose;da l'altra banda, l'estratto di Ganoderma lucidum pò ancu impedisce l'attivazione di u mecanismu di l'apoptosi è l'autofagia, riducendu a chance chì e cellule nervose si tumberanu per u stress esternu.
Risulta chì Ganoderma lucidum pò prutege i neuroni dopamine in una manera multi-pronged, chì li permette di sopravvive sottu à l'attaccu di proteine ​​​​tossiche.
Inoltre, i circadori anu osservatu ancu in e cellule nervose cerebrali di i neonati di i zitelli chì a neurotoxina MPP + riducerà assai a mobilità di a mitocondria in l'assoni, ma s'ellu hè prutettu da l'estratto di Ganoderma lucidum à u stessu tempu, u muvimentu di a mitocondria serà. esse più agile.
E cellule nervose sò diverse da e cellule ordinarie.In più di u corpu di a cellula, cresce ancu "tentaculi" longu da u corpu di a cellula per trasmette i sustanzi chimichi secreti da u corpu di a cellula.Quandu a mitocondria si move più veloce, u prucessu di trasmissione serà più liscia.Questu hè probabilmente un altru mutivu perchè i pazienti o i topi cù a malatia di Parkinson chì manghjanu Ganoderma lucidum ponu mantene una capacità di eserciziu megliu.
Ganoderma lucidum aiuta i pazienti à coexiste pacificamente cù a malatia di Parkinson

Attualmente, ùn ci hè nisuna medicina chì pò riversà u cursu di a malatia di Parkinson.A ghjente pò solu pruvà à ritardà u deterioramentu di a malatia mentre mantene a funzione di a mitocondria in e cellule nervose hè cunsiderata una strategia adattativa fattibile.
Ci hè parechje similitudini trà e neurotossine aduprate in l'esperimenti animali è l'esperimenti di cellule sopra citati è a proteina tossica chì induce a malatia di Parkinson in l'omu in u so mecanismu di dannà i neuroni dopamine.Per quessa, l'effettu di l'extracte di Ganoderma lucidum in l'esperimenti sopra hè prubabilmente a manera chì l'estratto di Ganoderma lucidum pruteghja i malati cù a malatia di Parkinson in a pratica clinica, è l'effettu pò esse rializatu da "manghjendu".
In ogni casu, cum'è i risultati vistu in l'omu, l'animali è e cellule, Ganoderma lucidum aiuta à ritardà a deteriorazione di a malatia piuttostu chè eliminà a malatia.Dunque, u rolu di l'extracte di Ganoderma lucidum in a malatia di Parkinson ùn deve esse micca un scontru momentaneu ma una cumpagnia à longu andà.
Siccomu ùn pudemu micca finisce a malatia, pudemu amparà à vive cun ella è riduce a so interferenza cù i nostri corpi è a vita.Questu deve esse u significatu di Ganoderma lucidum per a malatia di Parkinson.
[Fonte] Ren ZL, et al.L'estratto di Ganoderma lucidum migliora u parkinsonismu indottu da MPTP è prutegge i neuroni dopaminergici da u stress ossidativu via a regulazione di a funzione mitocondriale, l'autofagia è l'apoptosi.Acta Pharmacol Sin.2019 Apr;40(4):441-450.
FINI
Circa l'autore / Sra Wu Tingyao
Wu Tingyao hà infurmatu nantu à l'infurmazioni di Ganoderma di prima manu dapoi u 1999. Hè l'autore di Guarigione cù Ganoderma (publicatu in The People's Medical Publishing House in April 2017).

★ Stu articulu hè publicatu sottu l'autorizazione esclusiva di l'autore.★ L'opere di sopra ùn ponu esse riprodotte, estratte o aduprate in altri modi senza l'autorizazione di l'autore.★ Per violazioni di a dichjarazione sopra, l'autore perseguirà e responsabilità legali pertinenti.★ U testu uriginale di questu articulu hè statu scrittu in cinese da Wu Tingyao è traduttu in inglese da Alfred Liu.Se ci hè una discrepanza trà a traduzzione (inglese) è l'uriginale (cinese), u cinese uriginale prevalerà.Sì i lettori anu qualchì quistione, cuntattate l'autore originale, a Sra Wu Tingyao.


Tempu di Postu: Dec-01-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
<