13 dicembre 2019 / Yeungnam University, etc. / Rapporti scientifichi

Testu / Wu Tingyao

scuperta 1

Cum'è a vita di ogni ghjornu di tutti l'esseri umani hè turbata da u novu coronavirus 2019, ci sò ancu assai virus chì sò incurabili.U virus di a febbre dengue chì infetta l'omu per i piccati di mosquito hè unu di elli.

Cum'è tutti i virus, u virus dengue chì infetta l'omu per i piccati di mosquito usa ancu e cellule per ripruduce a prossima generazione.Per quessa, cumu interferiscenu cù u prucessu di replicazione di u virus in e cellule hè diventatu a contramisura principale per u sviluppu di droghe in relazione.

Attualmente, assai studii anu destinatu à a proteasa di u virus dengue NS2B-NS3, perchè hè un elementu indispensabile per u virus dengue per compie u prucessu di replicazione.Senza u so rolu, u virus ùn pò micca ripruduce per infettà altre cellule.

Sicondu un studiu publicatu in "Rapporti Scientificu" in dicembre 2019, l'Istitutu di Biotecnologia di l'Università Yeungnam in Corea di u Sudu è e squadre di l'India è Turchia anu screened 22 tipi di triterpenoidi da u corpu di fruttuGanoderma Lucidumè truvò chì quattru d'elli anu dimustratu l'inibizione potenziale di l'attività di proteasi NS2B-NS3.

Utilizendu esperimenti in vitro per simulà a manera chì u virus infetta e cellule in u corpu, i circadori anu evaluatu ancu dui tipi diGanoderma lucidumtriterpenoidi:

I circadori anu prima cultivatu u virus dengue tipu 2 (DENV-2, u tipu più prubabile di causà malatie gravi) cù e cellule umane per 1 ora, è poi li trattavanu cù cuncentrazioni differenti (25 o 50 μM) diGanoderma lucidumtriterpenoids per 1 ora.Dopu à 24 ore, anu analizatu u rapportu di e cellule infettate da u virus.

I risultati anu dimustratu chì u ganodermanontriol pò riduce a tarifa d'infezzione cellulare da circa 25% (25μM) o 45% (50μM) mentre chì l'acidu ganoderic C2 relative ùn hà micca assai effettu inhibitori.

I risultati di sta ricerca ci furnisce una altra pussibilità antivirale diGanoderma lucidumè ancu furnisce una nova opportunità per u trattamentu di a frebba dengue, per quale ùn ci hè micca una droga specifica.

scuperta 2

U sopra hè un schema schematicu di i passi di screening candidati droghe per inibisce u virus dengue daGanoderma lucidumtriterpenoidi cù proteasi NS2B-NS3 cum'è u scopu.U graficu statisticu in fondu à a diritta mostra a rata inibitoria di ganodermanontriol nantu à e cellule infettate da u virus dengue di tipu 2.

[Fonte] Bharadwaj S, et al.Scoperta di Ganoderma lucidum triterpenoids cum'è inibitori potenziali contr'à a proteasi NS2B-NS3 di virus Dengue.Sci Rep. 2019 Dec 13;9(1):19059.doi: 10.1038/s41598-019-55723-5.

FINI
Circa l'autore / Sra Wu Tingyao
Wu Tingyao hà infurmatu nantu à l'infurmazioni di primura Ganoderma lucidum da 1999. Hè l'autore di Healing with Ganoderma (publicatu in The People's Medical Publishing House in April 2017).

★ Stu articulu hè publicatu sottu l'autorizazione esclusiva di l'autore ★ L'opere di sopra ùn ponu esse riprodotte, estratte o aduprate in altre manere senza l'autorizazione di l'autore ★ Violazione di a dichjarazione sopra, l'autore perseguirà e so rispunsabilità legale in relazione ★ L'uriginale testu di stu articulu hè statu scrittu in Chinese da Wu Tingyao è traduttu in inglese da Alfred Liu.Se ci hè una discrepanza trà a traduzzione (inglese) è l'uriginale (cinese), u cinese uriginale prevalerà.Sì i lettori anu qualchì quistione, cuntattate l'autore originale, a Sra Wu Tingyao.


Tempu di Postu: Aug-06-2021

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
<