Deve 1 Deve 2

(Creditu di foto: Prufissore John Nicholls, Prufissore Clinicu di Dipartimentu di Patologia, HKUMed; è Prufissuri Malik Peiris, Professore Tam Wah-Ching in Scienze Mediche è Professore di Virologia, Scola di Salute Pública, HKUMed; è Unità di Microscopiu Elettronicu, HKU. )

Prima di analizà "s'ellu duvemu preoccupassi di a variante Omicron o micca", facemu prima cunniscenze cù a variante SARS-CoV-2 Omicron, chì hè apparsa solu in Sudafrica u 9 di nuvembre 2021, hà spazzatu u mondu à a fine di u prossimu. mese è hà fattu parolle cum'è infezioni avanzate, terze dosi è boosters in ricerche calde.

A proteina spike altamente mutata rende più difficiule per noi di difende contra i virus.

L'imaghjini microscòpichi elettronichi à u principiu di l'articulu hè a prima foto "Omicron" di u mondu publicata da a Facultà di Medicina Li Ka Shing, l'Università di Hong Kong (HKUMed) l'8 dicembre di u 2021:

A superficia di a particella di virus hà una forma di curona, chì hè a proteina spike (proteina S) utilizata da u virus per invadisce a cellula.

U virus s'appoghja nantu à sti proteini spike per unisce à i receptori nantu à a superficia cellulare, attivando u mecanismu di endocitosi di a cellula per apre a porta à un nemicu periculosu è poi intraplà e cellule per aiutà à riplicà e novi particelle di virus in modu chì ponu infettà più cellule.

Dunque, a proteina spike ùn hè micca solu a chjave per u virus per invade e cellule, ma ancu u mira per a vacuna per furmà u sistema immune per "precisamente" identificà è catturà u virus.U più grande u gradu di a so mutazione, u più faciule hè per l'anticorpi indotti da a vaccina per mancassi.

Da a seguente stampa paragunendu i mudelli tridimensionali di e proteine ​​​​di spike "Delta" è "Omicron" publicati da u prestigiosu spitali Bambino Gesu in Roma u 27 di nuvembre di u 2021, pudete capisce perchè Omicron hè più trasmissibile chè Delta.

duverebbe 3

(Source / situ ufficiale di l'OMS)

E pusizioni marcate da u culore sò e regioni mutate chì sò diffirenti da a ceppa di virus originale.Sicondu l'analisi, ci sò almenu 32 mutazioni chjave in a proteina spike di "Omicron", assai sopra à "Delta", è e regioni assai mutate (rossu) sò ancu cuncentrate in e pusizioni chì interagiscenu cù e cellule umane.

Tali mutazioni facenu più faciule per "Omicron" per invade e cellule umane per riproduce, per sparghje trà e persone è per evade l'immunità indotta da vaccine esistenti, purtendu à infezioni avanzate o reinfezioni.

"Omicron" infetta facilmente i bronchi, ma hè menu prubabile di penetrà in i pulmoni.

Sicondu i risultati di ricerca publicati da HKUMed nant'à u so situ ufficiali u 15 di dicembre, a variante Omicron replica circa 70 volte più veloce di Delta è a ceppa originale di Covid-19 in i bronchi umani, ma menu bè in u tessulu pulmonariu umanu.

Deve 4

(Figura Source / HKUMed situ ufficiale)

Questu pò spiegà perchè "Omicron" si sparghje rapidamente mentre i sintomi iniziali di l'infezzione (gola rauca, nasu stuffy) ponu esse facilmente cunfunditi per un friddu cumuni, ma a gravità di a malatia hè relativamente bassa.

Ma ùn pigliate micca ligeramente perchè "Omicron" hè menu prubabile di causà malatie severi.Quale sà quale ci aspetta u risultatu finali ?

In più, ci sò « Delta » è « Influenza » chì ci fighjanu sempre à u stessu tempu !U megliu modu per evitarli hè di pruvà à mantene a nostra immunità à un altu livellu ogni ghjornu.

Dunque ùn avemu micca bisognu di preoccupassi troppu per "Omicron", ma avemu da esse attenti à piglià precauzioni.

Cume seria se una cellula era infettata cù a variante Omicron ?

Fighjate à a seguente maghjina microscòpica elettronica furnita da HKUMed.

duverebbe 5

(Foto Creditu / HKUMed è Unità di Microscopiu Elettronicu, HKU)

Questa hè a micrografia elettronica di una cellula Vero (reni di scimmia) 24 ore dopu l'infezzione cù a variante Omicron di SARS-CoV-2.Pudete vede chì assai virus si riplicanu in i vesiculi cellulari, è e particelle di virus chì anu replicatu sò liberate nantu à a superficia cellulare pronte à fà u so travagliu.

Questu hè solu un novu virus riproduciutu da u virus utilizendu "una cellula".Hè veramente veloce!Fortunatamente, hè solu un esperimentu di cellule in vitro.S'ellu succede in vivo, ùn sapemu micca quante cellule soffrenu, è a persona infettata à questu tempu hè spessu asintomaticu;quandu qualcunu si sente male è vole impedisce, hè troppu tardi !

Dopu à l'infezzione, certi virus seranu in a cellula mentre chì altri seranu fora di a cellula.U sistema immune hà da trattà cù i virus in modi diffirenti.

L'anticorpi indotti da a vaccinazione ponu solu catturà (neutralizà) u virus fora di a cellula.Se u virus pò esse interceptatu appena si slip in a cellula, e cose sò relativamente simplici;se u virus infetta a cellula, e cellule immune anu bisognu di secrete interferone per bluccà a replicazione virali in e cellule è riduce a quantità è a velocità di proliferazione virali è ancu bisognu di "cellule T killer" o "cellule killer naturali" per tumbà e cellule infettate.

I dui virus catturati da l'anticorpi è e cellule infettate uccise anu bisognu di macrofagi per coglie i pezzi.Prima di questu, i macròfagi è e cellule dendritiche anu ancu aiutà à mandà signalazioni à "cellule T helper", i cumandanti supremi di u sistema immune, chì poi dà ordini curretti per pruduce cellule T citotossiche è anticorpi neutralizzanti.

A vaccinazione pò induce anticorpi, è e droghe antivirali ponu inibisce a replicazione di virus in e cellule è rallentà a diffusione di u virus.Tuttavia, per sguassà veramente u virus, hà bisognu chì ogni elementu di u sistema immune sia cumpletamente mobilizatu è rinfurzatu.

duverebbe 6

Allora, dopu avè vaccinatu, cumu per aumentà cumplettamente e cellule immune, rinfurzà a risposta immune, migliurà a funzione immune, prumove l'equilibriu immune, è evità l'infiammazione eccessiva?

Dapoi a ricerca in l'anni 1990,Ganoderma lucidumhè statu pruvatu à accelerà a maturazione di e cellule dendritiche, regulà a differenziazione di e cellule T, stimulà a produzzione di anticorpi da e cellule B, prumove a differenziazione di monociti-macrophages, è rinfurzà l'attività di e cellule assassini naturali, aiutanu à a proliferazione di varii. cellule immune è a secrezione di diverse citochine, è anu un effettu regulatori cumpletu nantu à u sistema immune.Questi effetti sò tutti riassunti in u diagramma sottu.

duverebbe 7

In u seguitu, vi spiegheremu più in profondità "perchèGanoderma lucidumpò aiutà à rinfurzà l'immunità chì avemu bisognu di luttà contra i virus "per mezu di parechji documenti chì sò stati publicati in ghjurnali internaziunali.Prima di quessa, speremu chì avete cuminciatu à manghjàGanoderma lucidumperchè l'immunità di ogni ghjornu hè assai impurtante.Solu mantenendu un bon sistema immune ogni ghjornu pudemu assicurà a nostra sicurezza ogni ghjornu.

FINI

duverebbe 8

★ Stu articulu hè publicatu sottu l'autorizazione esclusiva di l'autore, è a pruprietà appartene à GANOHERB.

★ L'opere di sopra ùn ponu esse riprodutte, estratte o usate in altri modi senza l'autorizazione di GanoHerb.

★ Se l'opere sò state autorizate per esse aduprate, anu da esse aduprate in u scopu di l'autorizazione è indicà a fonte: GanoHerb.

★ Per ogni violazione di a dichjarazione sopra, GanoHerb perseguirà e responsabilità legali cunnesse.

★ U testu uriginale di questu articulu hè statu scrittu in cinese da Wu Tingyao è traduttu in inglese da Alfred Liu.Se ci hè una discrepanza trà a traduzzione (inglese) è l'uriginale (cinese), u cinese uriginale prevalerà.Sì i lettori anu qualchì quistione, cuntattate l'autore originale, a Sra Wu Tingyao.

6

Trasmette a Cultura di Salute Millennia
Cuntribuisce à u Benessere per Tutti


Tempu di Postu: 13-Jan-2022

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
<