1
imagine 002

L'alcohol hè assolutamente male per u fegatu.

Tutti sapemu chì l'eccessivu di bevande pò dannu à u corpu umanu, ma pocu persone sanu cumu l'alcoolu pò causà danni à u corpu umanu.I sperti dicenu chì dopu chì l'alcohol entra in u corpu umanu, hè principarmenti catabolizatu in u fegatu, è l'alcolu à longu andà formarà u fegatu grassu alcolu.

imagine 003Sicondu l'esperti, ancu s'ellu beie ùn hè micca una causa diretta di u cancru di fegatu, hè un "catalizzatore" chì prumove l'occurrence è u sviluppu di u cancru di fegatu.

Dopu chì l'alcohol entra in u corpu umanu, hè principalmente catabolizatu in u fegatu.A toxicità di l'alcohol à e cellule di u fegatu impedisce a descomposizione è u metabolismu di l'acidi grassi da e cellule di u fegatu, chì provoca a deposizione di grassu in u fegatu, à dì u fegatu grassu alcoolicu.

A tossicità di l'alcoolu nantu à e cellule di u fegatu hè principalmente manifestata da l'ossidazione eccessiva di cumpunenti lipidi nantu à a superficia di e membrani di e cellule di u fegatu, affettendu u metabolismu di u fegatu, distrughjendu i microtubuli è mitocondri in e cellule di u fegatu, causendu gonfiore è necrosi di e cellule di u fegatu, ostruendu a descomposizione è u metabolismu di l'acidu grassu in u fegatu, chì pruvucarà a deposizione di grassu in u fegatu, furmendu cusì u fegatu grassu.

L'alcoolu pò dannà l'hepatocytes è i capillari epatichi, induce a produzzione di autoantibodies, è aumenta significativamente u livellu di γ-glutamyl transpeptidase in u sangue.

U dannu di l'alcoolu à u fegatu si sviluppa gradualmente secondu a trilogia di "fegato grassu alcoolicu → hepatitis alcoolica → cirrhosis alcoolica" cum'è a quantità di bevande aumenta è u tempu di beie hè prolongatu.

Per i bevitori longu, l'alta concentrazione di alcolu in u sangue pò dannà a membrana protettiva di e cellule di u fegatu.Quandu i celluli di u fegatu si rigeneranu, i picculi noduli sò facilmente formati.Sì sti noduli sò in ogni locu in u fegatu, cirrhosis hè in vista.

imagine 004L'alcolu cun moderazione hè bonu per a vostra salute, ma beie troppu à u mumentu è ingerisce assai alcolu in un cortu periudu di tempu anu ancu aumentà u cunsumu di l'ossigenu di u fegatu, risultatu in l'alcoholismu agutu."Se bevi troppu alcolu spessu per 5 anni consecutivi, avarete fegato grassu alcoolicu, cirrosi alcoolica è ancu epatite alcoolica".Dunque, i sperti dicenu chì duvete cuntrullà quantu beie.

A capacità di u corpu umanu di metabolizà l'alcohol hà evidenti differenzi individuali è differenze genetiche etniche.Sicondu un studiu in Cina, l'omi chì beie 80 grammi di 50% liquore o donne chì beie 40 grammi di 50% liquore à ghjornu per più di 5 anni sò in risicu di fegatu grassu.Beie da 40 à 80 grammi di alcolu à ghjornu hè u limitu di risicu per a fibrosi di u fegatu è a cirrosi.Superà stu limitu pò aumentà significativamente l'incidenza di fibrosi liver è cirrhosis.

imagine 005Ùn àbbia paura,Ganoderma luciduml'oliu di spore vi salverà.

In quantu à a medicina tradiziunale cinese, Ganoderma lucidum hè a prima scelta per l'alimentazione di u fegatu.Da più di 1 000 anni fà, l'antichi studiosi medichi cinesi avianu nutatu l'effettu di Ganoderma lucidum nantu à u fegatu, cusì ci hè un dettu chì Ganoderma lucidum supplementa u qi liver.

Ganoderma lucidum hè l'unica medicina chì entra in i meridiani di u core, u fegatu, u spleen, i pulmoni è i rini.Puderà nutriscia i cinque organi interni à u stessu tempu è hà un effettu protettivu nantu à i danni di u fegatu causati da parechji fatturi fisichi, chimichi è biologichi.Ùn importa micca prima o dopu à u dannu di u fegatu, piglià Ganoderma lucidum pò prutege u fegatu è riduce u dannu di u fegatu.Studi muderni anu cunfirmatu chìfungo Reishipò prumove u metabolismu di droghe è velenu in u fegatu è hà un effettu definitu nantu à l'hepatitis tossica.In particulare per l'hepatitis cronica, Ganoderma lucidum pò ovviamente eliminà vertigini, fatigue, nausea, discomfort liver è altri sintomi.Puderà migliurà efficacemente a funzione di u fegatu per nurmalizà diversi indicatori.Dunque,Lingzhihè spessu usatu per trattà diverse hepatitis crònica, cirrosi, disfunzioni di u fegatu è altre malatie.

imagine 006L'oliu di spore di Ganoderma lucidum dispels l'effetti di l'alcohol è prutegge u fegatu.

L'oliu di spore di Ganoderma lucidum hè estratto è purificatu da u polu di spore di Ganoderma lucidum chì hè espulsu dopu chì u Ganoderma lucidum mature.Condense i principali ingredienti attivi di u Ganoderma lucidum è hè l'essenza di u Ganoderma lucidum.Hè più efficau chì u corpu di fruttu è u polu di spore.

Sè scontri cena chì ùn pudete micca evità, pigliate dui softgels di Ganoderma lucidum spore oil prima di beie alcolu per prutege u vostru fegatu è rinfurzà a vostra resistenza à l'alcohol.

imagine 007S'ellu hè troppu tardi per cunsumà Ganoderma lucidum oliu spore prima di beie, piglià Ganoderma lucidum oliu spore dopu beie pò ancu riduce o ancu eliminà u dannu di l'alcohol à u corpu umanu.

Questu hè chì l'altu cuntenutu di sustanzi attivi triterpenoidi cuntenuti in l'oliu di spore di Ganoderma lucidum pò prumove l'attivazione di a funzione di u fegatu, metabolizendu cusì l'alcohol in carbon dioxide è acqua.Se u dannu causatu da l'alkohol hè diventatu cronicu, l'usu longu di l'oliu di spore di Ganoderma lucidum pò ancu eliminà l'inflamazioni di e cellule di u fegatu è aiutanu u fegatu à restaurà e funzioni normali.

GANOHERB L'oliu di spore di Ganoderma lucidum hè estratto da Ganoderma lucidum organicu di alta qualità cultivatu nantu à i tronchi in e muntagne prufonde di Wuyi.Ogni 100 grammi di stu pruduttu cuntene quant'è 20 grammi di Ganoderma lucidum triterpenes.Hè ricunnisciutu da u dipartimentu naziunale di regulazione di droghe cum'è capaci di rinfurzà l'immunità è aiutanu à prutege contr'à u fegato grassu, u fegatu alcoolicu, a cirrosi, a ferita chimica di u fegatu è l'hepatitis indotta da droghe.

6
Trasmette a Cultura di Salute Millennia
Cuntribuisce à u Benessere per Tutti


Tempu di Postu: Dec-01-2020

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
<