GLE ritarda a progressione di a malatia di Parkinson (1)

Beneficii diGanoderma lucidumextracte nantu à i malati cù a malatia di Parkinson

"PossuGanoderma lucidumalleviate i sintomi di i pazienti cù a malatia di Parkinson?Questa hè una quistione chì parechji pazienti, e so famiglie, parenti è amichi volenu dumandà.

In un rapportu publicatu inActa Pharmacologica Sinicain April 2019, u squadra di ricerca guidata da u Direttore Biao Chen, Prufessore di Dipartimentu di Neurologia di l'Hospital Xuanwu, Capital Medical University, hà dettu chì anu osservatu 300 pazienti cù a malatia di Parkinson in una prova clinica randomizzata, doppia cieca, cuntrullata da placebo:

Questi pazienti anu variatu da u stadiu 1 ("i sintomi appariscenu in un latu di u corpu, ma ùn affettanu micca l'equilibriu") à u stadiu 4 ("mobilità severamente deteriorata, ma hè capaci di caminari è stà indipindente").I circadori permettenu à i pazienti piglià 4 grammi diGanoderma lucidumextracte per via orale ogni ghjornu per 2 anni, è hà truvatu chì i "sintomi mutori" di i pazienti ponu esse alleviati da l'intervenzione diGanoderma lucidum.

I cosi-chiamati sintomi motori di a malatia di Parkinson includenu:

◆ Tremore: tremore incontrollata di i membri.

◆ Rigidità di i membri: Strengimentu cuntinuu di i musculi per via di a tensione aumentata, facendu i membri difficiuli di spustà.

◆ Hypokinesia: Movimentu lento è incapacità di fà movimenti consecutivi o di eseguisce diversi movimenti simultaneamente.

◆ Postura instabile: faciuli à falà per via di a perdita di equilibriu.

PigliàGanoderma lucidumextracte ogni ghjornu pò rallentà u deterioramentu di sti sintomi.Ancu s'ellu ci hè ancu una longa strada per curà a malatia, hè cuncepibile chì a qualità di vita di i malati cù a malatia di Parkinson pò esse migliurata.

GLE ritarda a progressione di a malatia di Parkinson (2) GLE ritarda a progressione di a malatia di Parkinson (3)

Ganoderma lucidumextracte rallenta u prugressu di a malatia di Parkinson, chì hè ligata à a prutezzione di i neuroni dopamine.

U squadra di ricerca di l'Hospital Xuanwu di l'Università Medica Capitale hà truvatu attraversu esperimenti animali chì l'amministrazione orale di ogni ghjornu di 400 mg / kg.Ganoderma lucidumL'estrattu pò mantene un rendimentu motoru megliu in i topi cù a malatia di Parkinson.U numaru di neuroni dopamine in u cervellu di i topi cù a malatia di Parkinson hè più di u doppiu di i topi senza.Ganoderma lucidumprutezzione (Per i dettagli, vede "A squadra di u prufessore Biao Chen da l'Hospital Xuanwu di Beijing hà cunfirmatu chìGanoderma lucidumprutegge i neuroni di dopamina è allevia i sintomi di a malatia di Parkinson).

A dopamina secreta da i neuroni di dopamina hè un neurotrasmettitore indispensabile per u cervellu per regulà l'attività musculare.A morte di massa di i neuroni dopamine hè ciò chì causa a malatia di Parkinson.Apparentemente,Ganoderma lucidumrallentò a progressione di a malatia di Parkinson, chì era assuciata cù menu danni à i neuroni dopamine.

A causa principale di a morte anormale di i neuroni di dopamina hè chì un gran numaru di proteine ​​​​tossiche sò accumulate in a substantia nigra di u cervellu (l'area principale di u cervellu induve si trovanu i neuroni di dopamina).In più di minaccia direttamente a sopravvivenza è a funzione di i neuroni dopaminergici, sti proteini attivanu ancu a microglia (cellule immunitarie residenti in u cervellu) intornu à e cellule nervose, a causa di a secrezione continua di citochine proinfiammatorie per dannà i neuroni di dopamina.

 

GLE ritarda a progressione di a malatia di Parkinson (4)

 

▲ I neuroni chì generanu dopamine in u core sò situati in a parti compacta di a "substantia nigra".A dopamina generata quì serà mandata in diverse regioni di u cervellu per ghjucà un rolu cù l'antenne estese di i neuroni di dopamina.U disordine di u muvimentu tipicu di a malatia di Parkinson hè principalmente dovutu à a mancanza di dopamina trasportata da a substantia nigra à u striatum.Dunque, s'ellu si tratta di neuroni di dopamina situati in a substantia nigra o tentaculi di neuroni di dopamina chì si estendenu à u striatum, u so numeru è l'ambiente circundante sò critichi per a progressione di a malatia di Parkinson.

Nanzu, u squadra di ricerca di Xuanwu Hospital di Capital Medical University hà cunfirmatu chìGanoderma lucidumL'estrattu pò riduce u risicu di dannu di neurone dopamina da a via di resistenza à ferite prutegge u mecanismu d'azzione di mitocondria (generatori di cellule) in l'ambiente di risposta infiammatoria (Per i dettagli, vede "U squadra di u prufessore Biao Chen da l'Hospital Xuanwu di Beijing hà cunfirmatu chìGanoderma lucidumprutegge i neuroni di dopamina è allevia i sintomi di a malatia di Parkinson).

In settembre 2022, a ricerca di a squadra publicata inNutrientihà ancu cunfirmatu chìGanoderma lucidumL'estrattu pò riduce a secrezione di citochine proinflamatorii per mezu di u mecanismu di "inhibizione di l'attivazione eccessiva di microglia", prutegge cusì i neuroni di dopamina da a via di riduzzione di danni.

 GLE ritarda a progressione di a malatia di Parkinson (5)

Topi cù a malatia di Parkinson chì anu manghjatuGanoderma lucidumextracte avia menu attivatumicrogliain a substantia nigra è striatum.

Sicondu stu rapportu recentemente publicatu, i topi sò stati prima iniettati cù neurotoxin MPTP per induce a malatia di Parkinson simili à l'omu, è dopu 400 mg / kg diGanoderma lucidumextract GLE hè stata amministrata per via orale ogni ghjornu da u ghjornu dopu (malattia di Parkinson +Ganoderma lucidumgruppu estratto) mentre i topi senza trattamentu cù a malatia di Parkinson (solu injected with MPTP) è i topi normali sò stati usati cum'è cuntrolli sperimentali.

Dopu à 4 settimane, un gran numaru di microglia attivati ​​apparsu in u striatum è substantia nigra pars compacta (l'area di distribuzione principale di i neuroni dopamine) in u cervellu di i topi cù a malatia di Parkinson, ma questu ùn hè micca accadutu in i topi cù a malatia di Parkinson chì anu manghjatu.Ganoderma lucidumextracte ogni ghjornu - a so cundizione hè più vicinu à quella di i topi normali (in stampa sottu).

GLE ritarda a progressione di a malatia di Parkinson (6)

▲ [Descrizzione]Ganoderma lucidumhà un effettu inhibitore nantu à a microglia in a regione di u cervellu induve si trovanu i neuroni dopamine (striatum è substantia nigra pars compacta) in topi cù a malatia di Parkinson.A Figura 1 hè l'imaghjini macchiati di a microglia attivata in sezzioni di tissuti, è a Figura 2 hè a statistica quantitativa di a microglia attivata.

Topi cù a malatia di Parkinson chì anu manghjatuGanoderma lucidumL'estrattu avia una concentrazione più bassa di citochine proinflamatorii in u midbrain è striatum.

I celluli di microglia attivati ​​secretanu una varietà di citochine o chemokines per prumove a inflamazioni è aggravate u dannu di i neuroni dopamine.Tuttavia, in a rilevazione di u midbrain è striatum di l'animali sperimentali sopra citati, i circadori anu truvatu chì u cunsumu di ogni ghjornu diGanoderma lucidumL'estrattu pò inibisce a produzzione di citochine proinflamatorii chì sò significativamente aumentate per l'iniziu di a malatia di Parkinson (cum'è mostra in a figura sottu).

GLE ritarda a progressione di a malatia di Parkinson (7)

 

GLE ritarda a progressione di a malatia di Parkinson (8)

 

Ganoderma lucidumL'estrattu aiuta à ritardà a progressione di a malatia di Parkinson, chì hè u risultatu di l'interazzione di parechji ingredienti attivi.

A cumunità scientifica hà cunfirmatu chì a risposta inflamatoria causata da l'attivazione anormale di a microglia hè daretu à a morte accelerata di i neuroni dopamine è u deterioramentu di a malatia di Parkinson.Dunque, l'inibizione di l'attivazione di a microgliaGanoderma lucidumextracte senza dubbitu furnisce una spiegazione impurtante per perchèGanoderma lucidumextracte pò alleviate u cursu di a malatia di Parkinson.

Chì sò i cumpunenti diGanoderma lucidumchì esercitanu queste funzioni?

UGanoderma lucidumestratto GLE usatu in sta ricerca hè fatta da i corpi di fruttu diGanoderma lucidumattraversu parechji prucessi di estrazione di etanolu è acqua calda.Contene circa 9,8% Ganoderma lucidumpolisaccaridi, 0,3-0,4% àcitu ganoderic A (unu di i triterpenoidi più impurtanti inGanoderma lucidumcorpi fruttifichi) è 0,3-0,4% ergosterol.

GLE ritarda a progressione di a malatia di Parkinson (9)

Certi studii in u passatu anu dimustratu chì i polisaccaridi, i triterpeni è l'acidu ganoderic A inGanoderma lucidumtutti anu e funzioni di "regulà a risposta inflammatory" è "prutegge e cellule nervose".Per quessa, circadori crede chì l 'effettu diGanoderma lucidumRitardà a progressione di a malatia di Parkinson ùn hè micca u risultatu di l'azzione di un solu cumpunente, ma u risultatu di a coordinazione di parechje cumpunenti diGanoderma lucidumin u corpu.

Ùn pò mai esse chjaru cumu i diversiGanoderma lucidumi cumpunenti manghjati in u stomacu attraversanu a "barriera sanguigna-cerebrale" è poi esercitanu i so effetti nantu à i neuroni microglia è dopamine in u cervellu.Ma in ogni casu, hè un fattu indiscutibile chìGanoderma lucidumcumpunenti pò intervene in a patogenesi per ritardà a progressione di a malatia.

A degenerazione di i neuroni dopamine chì provoca a malatia di Parkinson ùn hè micca un prucessu in un passu, ma un prucessu prugressivu chì degrada un pocu ogni ghjornu.Di fronte à sta malatia chì ùn pò micca esse finita è pò esse solu maratona cun ella per a vita, i pazienti ponu travaglià più duramente ogni ghjornu per pricà per menu regressione ogni ghjornu.

Dunque, invece d'aspittà à a nova medicina chì gira u mondu, hè megliu piglià u tempu è piglià u tesoru tramandatu davanti à voi è pruvate cù valentia.Ùn deve esse un sognu di ripruduce i risultati di e teste cliniche sopra citati riassunti da 300 pazienti manghjendu una quantità sufficiente diGanoderma lucidumper un bellu pezzu.

GLE ritarda a progressione di a malatia di Parkinson (10)

Fonte:

1. Zhili Ren, et al.Ganoderma lucidumModulate Risposte Inflamatorii dopu l'Amministrazione di 1-Methyl-4-Phenyl-1,2,3,6-Tetrahydropyridine (MPTP) in Mice.Nutrienti.2022;14(18):3872.doi: 10.3390/nu14183872.

2. Zhi-Li Ren, et al.Ganoderma lucidumL'estrattu Amelia u Parkinsonismu Induttu da MPTP è Prutege i Neuroni Dopaminergici da Stress Ossidativu per via di a Funzione Mitocondriale Regulating, Autofagia è Apoptosi.Acta Pharmacol Sin.2019;40(4):441-450.doi: 10.1038/s41401-018-0077-8.

3. Ruiping Zhang, et al.Ganoderma lucidumPrutege a degenerazione di i neuroni dopaminergici attraversu l'inibizione di l'attivazione microgliale.Evid Based Complement Alternat Med.2011; 2011: 156810.doi: 10.1093/ecam/nep075.

4. Hui Ding, et al.Ganoderma lucidumL'estratto protegge i neuroni dopaminergici inibendo l'attivazione microgliale.Acta Physiologica Sinica, 2010, 62(6): 547-554.

GLE ritarda a progressione di a malatia di Parkinson (11)

★ Stu articulu hè publicatu sottu l'autorizazione esclusiva di l'autore, è a so pruprietà appartene à GanoHerb.

★ U travagliu sopra ùn pò micca esse ripruduciutu, estratti o utilizatu in altri modi senza l'autorizazione di GanoHerb.

★ Se u travagliu hè autorizatu per l'usu, deve esse usatu in u scopu di l'autorizazione è indicà a fonte: GanoHerb.

★ Per ogni violazione di a dichjarazione sopra, GanoHerb perseguirà e responsabilità legali cunnesse.

★ U testu uriginale di questu articulu hè statu scrittu in cinese da Wu Tingyao è traduttu in inglese da Alfred Liu.Se ci hè una discrepanza trà a traduzzione (inglese) è l'uriginale (cinese), u cinese uriginale prevalerà.Sì i lettori anu qualchì quistione, cuntattate l'autore originale, a Sra Wu Tingyao.


Tempu di post: May-04-2023

Mandate u vostru messagiu à noi:

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
<